top of page

La fotografia del dia a dia

L'any 2009 vaig començar a col·laborar amb l'UOC (Universitat Oberta de Catalunya) com consultor de fotografia digital. Des de a les hores, la fotografia ha estat una constant dins de la meva trajectòria professional. Ja no sabria comptar els clicks que he disparat fins a la data d'avui, però puc assegurar que a cada toma, he posat el millor de la meva interpretació de la imatge. La fotografia es subliminal i subjectiva, les emocions que conté son diferents per a cada persona que les mira i aprecia. Les critiques sempre son constructives i la millora es constant.

Viatges

Vaig començar amb la fotografia de viatges, intentant plasmar i congelar els indrets i i situacions mes espectaculars per els meus ulls. El viatge segueix i a cada sortida, intento donar a la foto la literalitat i l'argument que la faci especial.

Illes Açores

Illa de les Açores - Any 2012

Infraestructures

La fotografia d'entorn també ha estat present dins de la meva trajectòria i quan em van convidar a fer fotos de carreteres i passarel·les, va ser un repte que vaig assumir amb molta il·lusió. Les infraestructures sempre m'han cridat l'atenció per les dimensions i complexitat. Fotografiar-les ha estat un treball molt agraït!

Macro fotografia

He estat una època provant la macro fotografia, però encara estic petit en aquest sentit, igual que els insectes i flors que vaig fotografiar en el seu dia. Queda molt camí per recórrer i moltes hores de paciència esperant que el "model" col·labori amb el fotògraf!

Montseny - Any 2005

Gastronomia

Avui en dia, he afegit la fotografia gastronòmica com nou recurs i us puc assegurar que el plaer de menjar es tan especial com de fotografiar! Els colors es barregen amb els olors, la composició atrau l'apetito i al final de cada sessió, es un plaer mirar i degustar cada plat fotografiat!

Plat "Moqueca de Llagostins" - Any 2015

La fotografia es un constant aprenentatge i sembla que va per llarg, ja que les tècniques apareixen cada dia i com apassionats que som, les hem de provar! Time lapse, tilt-shift, fotos tridimensionals, etc... Totes seran objectes d'altres entrades que espero aviat poder publicar!

Us convido a visitar el meu Flickr, on poc a poc aniré posant periòdicament alguna imatge nova!

Click!




Entradas destacadas
Entradas recientes
Archivo
Buscar por tags
No hay tags aún.
Síguenos
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page